Grand Canyon to LA - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu Grand Canyon to LA - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

Grand Canyon to LA

Door: REK

Blijf op de hoogte en volg Ruud, Els & Kyle

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Op zaterdagochtend, na voor de 2de maal geslapen te hebben bij de Grand Canyon, vervolgen wij onze weg richting LA. Oh ja, onze dagen beginnen om half 7 en eindigen meestal om 9 uur!

Eerst stoppen we in Williams, een typisch Amerikaans stadje aan de Route 66 en doen daar onze boodschappen in een saveway, waarvoor Kyle zowaar nog een kortingskaart heeft! Met een Starbucks koffie gaat het verder via Interstate 40 richting LA. Einde van de middag, na bijna 400 mijl hielden we het voor gezien en sloegen onze tent op in Barstow. Wat eten en om 8 uur naar bed!

Vanochtend, zondag, bezochten wij Ghosttown Caligo, een western/mining dorpje uit 1885 in de buurt van Barstow. We voelden ons , met cowboyhoed en cavaleriecap, een onderdeel van een echte westernfilm. Aanrader!

Rond het middaguur, via route 66, een schitterende route langs Big Bear Lake, naar Big Bear mountain, door de sneeuw, (de zon scheen en het was er toch wel 20 graden), richting Pasadena LA, alwaar vandaan dit verslagje.

Morgen staat LA op het programma,  ben zeer benieuwd!

Voor nu welterusten (hier 7 uur, bij jullie 4 uur 's nachts) enne, we missen jullie echt niet.

• 10 Maart 2014 - 09:28

Henk De Valk:

Ik mis mijn webfeud maatje wel hoor........... Om half 7 al op..tjeemig...is het dan niet koud? Ben benieuwd naar jullie relaas van LA. Grtz Henk

• 10 Maart 2014 - 16:53

Marianne En Hans:

Uit een zonovergoten Oosterhout heel veel groeten. Wij zijn stiekem stinkend jaloers op jullie zou de grootsheid van de Grand Canyon ook wel willen ervaren.
    Ben benieuwd naar jullie LA ervaring.
    Leuk hoor om jullie zo te volgen.

• 10 Maart 2014 - 19:57

Kitty :

Wow echt geweldig zeg, ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's!!!! Ziet er echt allemaal geweldig uit daar........ben best wel een beetje jaloers hoor Elske ;] Ga er nog maar lekker heel erg van genieten met je mannen! Lieve groetjes xxx Kitty

• 11 Maart 2014 - 09:51

Petra:

Hey Elske, Nog te weinig tijd gehad en genomen om je even te mailen en rond te kijken wat jullie allemaal al gedaan hebben en nog gaan doen...alvast heeeeeeeel veel plezier en reisgenot.xxx voor jullie

• 11 Maart 2014 - 11:39

Yolanda:

Hallo alle drietjes. Heb weer genoten van de reisverslagen en prachtige foto's. Die foto waar jullie alle drie voor de Grand Canyon staan is er een om in te lijsten hoor.Hier mogen we qua weer ook niet mopperen het was de afgelopen dagen rond de 20 graden.Vandaag hebben we net koffie gedronken en een flapje genuttigd om Nanette haar verjaardag te vieren.Lekker genieten daar en vooral niet aan ons denken hoor!
    XXX Yolanda.

• 11 Maart 2014 - 18:36

John:

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met LA.

Mvgr.
    John

• 15 Maart 2014 - 17:27

Jan En Jo:

Wij genieten van jullie prachtige verhalen,en zijn wel een
    klein beetje jaloers.

Hier is nog alles ok.