Death Valley to Las vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu Death Valley to Las vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

Death Valley to Las vegas

Door: REK

Blijf op de hoogte en volg Ruud, Els & Kyle

24 Maart 2014 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Na ruim 5000 kilometer zijn wij weer terug op de plaats waar we 3 weken geleden onze reis begonnen, Las Vegas! Dit is dus het laatste verhaal vanuit de camper over onze prachtige rondreis de afgelopen weken.
Gisterenochtend (zondag) begonnen we de dag met het inpakken van al onze spullen, aangezien we die er dezelfde avond allemaal uit wilde hebben. Tijdens het inpakken maakten we nog kennis met een stel Nederlanders die al 30 jaar in San Francisco woont. Zij wisten ons van alles te vertellen over hun leven in Amerika, de omgeving en onze laatste bestemming Las Vegas. Na een gezellig praatje laadden we onze spullen in en vertrokken we richting onze laatste bestemming, Las Vegas. Dit was een relatief korte rit (zo’n 180 km naar het oosten). Na een uurtje stopten we opnieuw in Soshone, waar we een dag eerder ook al waren geweest. Hier genoten we van een uitgebreide lunch in een lokale saloon. Na ruim een uur vervolgden we onze weg verder naar Las Vegas. Wat ons opviel was de gigantische aantallen motorrijders die we onderweg tegenkwamen, al is dat ook weer niet gek in zo’n mooie omgeving. Na onderweg nogmaals te hebben getankt reden we verder toen we plotseling in het dal die gigantische lichtstad zagen opdoemen. De skyline was al 30 kilometer voordat we er waren te zien in die gigantische vallei.
Even later checkten we ons in in het Tuscany hotel/casino waar de kamers meer op complete appartementen dan op hotelkamers leken. Na alle spullen binnen te hebben gezet en we een beetje waren opgefrist gingen we uit eten in het restaurant van het casino waar Ruud eindelijk de T-Bone steak kreeg waar hij al de hele vakantie naar uitkeek. Na het eten begaven we ons naar de Strip waar we eerst het Venetian bezochten, een compleet nagebouwd deel van Venetië compleet met marktplein en gondels over het water. Hierna liepen we nog een eind langs de strip toen Ruud en Els het rond 11 uur wel mooi vonden en terug gingen richting het hotel. Kyle is toen in zijn eentje nog een stuk gaan lopen en heeft 4 watershows van het Bellagio bijgewoond, naar zijn mening nog wel het leukste van heel Las Vegas.. Rond 1 uur kwam ook hij weer terug op de hotelkamer en zat de dag er weer op.
Vandaag, onze laatste dag in de States, gaan we nog een keer deze megagekke stad in. Op het moment van dit schrijven zijn Ruud en Els de camper aan het inleveren en wordt Kyle net wakker. We gaan er vandaag weer iets moois van maken want morgen wacht ons weer 14 uur vliegtuig.
Tot snel!

• 24 Maart 2014 - 21:32

Ed Wauben:

Hallo Ruud, Els en Kyle,
    indrukwekkend foto´s en mooie verhalen
    Lijkt soms net of ik naar een oude western zit te kijken.
    Prachtige reis en belevenis voor jullie.
    ik wens jullie een behouden thuiskomst
    groeten
    Ed Wauben

• 25 Maart 2014 - 08:03

Henk:

Bedankt voor jullie prachtige reisverhalen. Het was leuk en spannend om al jullie reisbelevenissen te volgen. Het is momenteel prachtig weer in Nederland, wel koud maar prachtig helder. Ik wens jullie vast al een goed terugreis toe. Grt Henk

• 25 Maart 2014 - 08:19

Sylvia:

Wouw! Wat hebben jullie veel meegemaakt, ik vond het enorm leuk er elke keer over te lezen. Laat staan mee te maken. Geniet nog even en heb een goede reis terug naar huis. Groetjes!

• 25 Maart 2014 - 12:22

Jo-Jan.:

Wat een geweldige laatste reisverslag,
    sterkte met jullie terugreis.

• 26 Maart 2014 - 19:02

Wil:

Ik heb net de laatste fotosessie bekeken. In een woord: geweldig, wat een prachtige natuur. Behouden terug reis en we spreken snel wat af.

• 26 Maart 2014 - 20:16

John:

Een genot om jullie ervaringen te lezen en mee te beleven, nogmaals mooie foto's.

Een goede en veilige terugreis, tot binnenkort.

Mvgr.
    John

• 27 Maart 2014 - 12:14

Yolanda:

Hoi Ruud,Els en Kyle.
    Heb net gehoord dat jullie al weer thuis zijn.Ik zat net naar die prachtige foto's van jullie te kijken van Amerika.Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Heb erg genoten van jullie reisverslagen.
    Maak er maar gauw een mooi album van en dan nog lekker nagenieten.
    Groeten Yolanda.X