Grand Canyon - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Ruud, Els & Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: REK

Blijf op de hoogte en volg Ruud, Els & Kyle

07 Maart 2014 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Terwijl Kyle zijn shift draait achter het stuur van de camper, rijden wij over de Interstate 40 westwaarts vanuit de Grand Canyon naar Los Angeles met als tussenstop Barstow alwaar wij tegen de avond proberen neer te strijken.
Kunnen we deze tijd op deze snelweg mooi gebruiken om onze weblog even bij te werken met het verslag van ons verblijf in de Grand Canyon:
Vrijdag 7 maart 2014 terwijl de zon opkomt en we ons klaar maken voor een bezoek aan de Grand Canyon, wast Els nog even af en maken Kyle en Ruud de ramen van de camper goed schoon en nuttigen wij in de zon eerst nog even een kopje koffie op onze RV-campplace. Wij rijden met de camper naar het Visitors centrum van de Grand Canyon en parkeren onze camper op een van de parkeerplaatsen en begeven ons te voet naar het Visitors Centrum. Nadat wij een introductiefilm hebben gezien over de geschiedenis van de Grand Canyon besluiten wij te voet een van de vele Hike’s te volgen. De ervaring van de rest van de dag zal voor altijd in onze geheugen gegrift blijven: was Monument Valley al bijzonder en van een onbeschrijfelijke schoonheid, de Grand Canyon is:
ONBESCHRIJFELIJK - IMMENS – INTIMIDEREND – NIET TE BEVATTEN – BOVEN JE FANTASIE.
Je voelt je als mens op deze plaats heel nietig.
Je kan nog zoveel documentaires gezien hebben over de Grand Canyon maar om er echt te zijn en het echt te ervaren, dat gevoel is met geen filmbeeld weer te geven.
Hier alleen al zouden wij al weken kunnen doorbrengen.

Zie de foto’s, die spreken voor zich.

Inmiddels gearriveerd in een zonovergoten (27 graden) Barstow, ongeveer 100 mijl van Los Angeles:
Nu eerst een biertje!!!!!

• 09 Maart 2014 - 09:07

Wil:

Inderdaad prachtige foto's , indrukwekkend. Hier is het ook heerlijk weer. Wordt vandaag 20 gr. Gaan lekker met de motor toeren. Wacht weer vol spanning het volgende verslag af. Groetjes uit Prinsenbeek.

• 09 Maart 2014 - 10:24

Nel:

Erg indrukwekkend. Geniet er nog van de komende weken.

Groetjes,

Nel

• 09 Maart 2014 - 11:30

Herman En De Rest:

Ik benijd jullie een beetje hoor, haha niet echt, van harte gegund, veel plezier en neem er maar eentje van ons.

Greatz

Herman en de rest

• 09 Maart 2014 - 17:35

Henk:

Ruud, Els en Kyle (REK),

Mooi verslag en de foto's zijn ook fantastisch. Nog veel plezier en op naar het volgende verslag. Grtz Henk

• 11 Maart 2014 - 10:01

Petra:

Wat een prachtige foto's van een meer dan spectaculaire omgeving!! Enjoy!!!!xxx

• 11 Maart 2014 - 18:33

John:

Mooie foto's, volgens mij moet je het zelf ook gezien hebben om het te bevatten.
    Dat biertje, dat was zeker geen Palm
    Groetjes,
    John